Kiddycloset
  • Gratis verzendkosten boven de € 50
  • Voor 17:00 besteld, vandaag verzonden!
Kiddycloset
KC
  • Kiddycloset
  • Baby
    • Boxpakjes
    • Truien
  • Meisjes
    • Jurkjes en rokjes
    • Truien
    • Broeken
    • Setjes
    • Accesoires
    • Just like mommy
      • Matching meisjes
  • Jongens
    • Truien
    • Broeken
    • Setjes
  • Giftshop
  • Sale
  • Accessoires
    Bekijk de nieuwe collectie

Verzenden en retourneren

Nederland:
Binnen Nederland is verzending bij een bestelling vanaf € 50,- gratis. Tot dit bedrag betaal je een bijdrage van € 4.95.

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Polen:
Verzending is € 9.95 per bestelling.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je niet tevreden bent met het ontvangen artikel, dan kan je je bestelling (of een gedeelte daarvan) retourneren binnen veertien (14) dagen vanaf de dag van ontvangst. Maak hiervoor gebruik van het bijgeleverde retour formulier. 

Retourzendingen dienen bij voorkeur in de aangeleverde verpakking verstuurd te worden, deze zijn daarvoor geschikt.

De verzendkosten van je retourzending naar de winkel zijn voor jouw rekening. Deze kosten bedragen circa € 6.95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde zendingen worden niet aangenomen.

Na ontvangst zal Kiddycloset het aankoopbedrag binnen 5 dagen terug storten. Kiddycloset gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt voor de aankoop, tenzij je instemt met een andere betaalmethode.

Retour voorwaarden
De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Verstuur de artikel(en), in originele- / nieuwstaat inclusief pakbon, in een goede beschermende verpakking, bijvoorbeeld in de verpakking die je van Kiddycloset hebt ontvangen. Bewaar je verzendbewijs / track en trace nummer, tot je retour door ons is verwerkt. De artikelen dienen binnen 14 dagen na het aanmelden van de retour naar ons gestuurd te worden.
  • Artikel is niet gedragen (Natuurlijk mag je de producten passen zoals je dat in de winkel zou doen.Wij stellen het op prijs als je badkleding over je onderkleding past).
  • De aangehechte kaartjes zijn niet verwijderd (geweest)

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden

Inhoudsopgave:
Artikel 1 - Definities
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Artikel 4 - Het aanbod
Artikel 5 - De overeenkomst
Artikel 6 - Herroepingsrecht
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 9 - De prijs
Artikel 10 - Conformiteit en garantie
Artikel 11 - Levering en uitvoering
Artikel 12 - Betaling
Artikel 13 - Klachtenregeling
Artikel 14 - Geschillen
Artikel 15 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

 

Artikel 1 - Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;

Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;

Dag: kalenderdag;

Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;

Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.

Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;

Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;

Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;

Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.

Algemene Voorwaarden: de onderhavige Algemene Voorwaarden van de ondernemer.

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer

Kiddycloset
Telefoonnummer:
E-mailadres: info@Kiddycloset.nl


KvK-nummer:
Btw-identificatienummer:

Artikel 3 - Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand en bestellingen tussen ondernemer en consument.

Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.

Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.

Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd worden, dan blijft de overeenkomst en deze voorwaarden voor het overige in stand en zal de betreffende bepaling in onderling overleg onverwijld vervangen worden door een bepaling dat de strekking van het oorspronkelijke zoveel mogelijk benaderd.

Situaties die niet in deze algemene voorwaarden zijn geregeld, dienen te worden beoordeeld ‘naar de geest’ van deze algemene voorwaarden.

Onduidelijkheden over de uitleg of inhoud van één of meerdere bepalingen van onze voorwaarden, dienen uitgelegd te worden ‘naar de geest’ van deze algemene voorwaarden.

Artikel 4 - Het aanbod

Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

Het aanbod is vrijblijvend. De ondernemer is gerechtigd het aanbod te wijzigen en aan te passen.

Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

Alle afbeeldingen, specificaties gegevens in het aanbod zijn indicatie en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.

Afbeeldingen bij producten zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. Ondernemer kan niet garanderen dat de weergegeven kleuren exact overeenkomen met de echte kleuren van de producten.

Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
-de prijs inclusief belastingen;
-de eventuele kosten van verzending;
-de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
-het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
-de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
-de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs   garandeert;                                                                                                                                      --of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de   consument te raadplegen is;
-de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van   de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen;


Artikel 5 - De overeenkomst

De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.

Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.

Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige web omgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.

De ondernemer kan zich - binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, evenals van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.

De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan          maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst;
e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer          dan één jaar of van onbepaalde duur is.

In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

Iedere overeenkomst wordt aangegaan onder de opschortende voorwaarden van voldoende beschikbaarheid van de betreffende producten.

Artikel 6 - Herroepingsrecht

Bij levering van producten:
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekendgemaakte vertegenwoordiger.

Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer.  Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.

Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit.

Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping

Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.

Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terugontvangen is door de webwinkelier of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.

Terugbetaling zal geschieden via dezelfde betaalmethode die door de consument is gebruikt tenzij de consument nadrukkelijk toestemming geeft voor een andere betaalmethode.

Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht

De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor producten zoals omschreven in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;


Artikel 9 - De prijs


Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.

In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.

Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.

Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de      prijsverhoging ingaat.

De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk – en zetfouten. Voor de gevolgen van druk – en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bij druk – en zetfouten is de ondernemer niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren.

Artikel 10 - Conformiteit en Garantie

De ondernemer staat ervoor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.

Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.

Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 7 dagen na levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.

De garantietermijn van de ondernemer komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. De ondernemer is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten.

De garantie geldt niet indien:
-De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten   repareren en/of bewerken;
-De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig   worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking   behandeld zijn;
-De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld   of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.

Artikel 11 - Levering en uitvoering

De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.

Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.

Met inachtneming van hetgeen hierover in lid 4 van dit artikel is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij consument akkoord is gegaan met een langere leveringstermijn. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. De consument heeft geen recht op een schadevergoeding.

Alle levertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kan de consument geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.

In geval van ontbinding conform het lid 3 van dit artikel zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen

Artikel 12 - Betaling

Voor zover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 7 werkdagen na het ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.

De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.

In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

Artikel 13 - Klachtenregeling

De ondernemer beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.

Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

Artikel 14 - Geschillen

Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook indien de consument woonachtig is in het buitenland.


Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.

Artikel 15 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

Kiddycloset stelt het op prijs dat u een bezoek brengt aan haar webshop. Hoewel de informatie op deze site permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, is de informatie op deze site te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Informatie op deze website, ongeacht de verschijningsvorm, zoals teksten of afbeeldingen, mag niet worden gewijzigd, gereproduceerd, getransporteerd of gedistribueerd zonder vooraf verkregen schriftelijke toestemming.
Kiddycloset respecteert uw privacy en zorgt ervoor dat uw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk
blijven. Alle informatie aangaande persoonlijke gegevens wordt in overeenstemming met de geldende richtlijnen verwerkt. Kiddycloset stelt uw persoonlijke gegevens op geen enkele manier beschikbaar aan derden.

 

Klantenservice

Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en / of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een goede oplossing bieden. Je kunt je klacht mailen naar info@ kiddycloset.com . Onze medewerkers zullen de klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
Kiddycloset doet haar uiterste best om een bestelling binnen één tot twee werkdagen te leveren maar niet later dan veertien (14) dagen. Voor 15.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden. Indien er vertraging op treedt in de bezorging zullen wij je onmiddellijk informeren, je hebt dan het recht om je bestelling te annuleren.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer van toepassing ontvang je via e-mail een Track en Trace code zodat je je bestelling kunt volgen. Wij werken samen met Post NL voor een snelle en efficiënte bezorgservice.


Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij proberen jouw bestelling zo efficiënt mogelijk te versturen en daarom maken wij gebruik van gerecyclede verzendzakken zodat wij geen onnodig grote verzenddozen gebruiken en jij minder afval hebt.  Alle verpakkingsmaterialen mogen bij het PMD-afval voor recycling. 

Levertijd Nederland
De levertijd is 1 tot 2 werkdagen. Als de artikelen op werkdagen voor 15:00 uur besteld en betaald zijn, dan zal de bestelling diezelfde dag nog worden verzonden. Over het algemeen wordt een bestelling een dag na verzending bij je afgeleverd, echter, door eventuele vertraging door drukte bij de bezorgdiensten kan de bezorgtermijn oplopen tot 5 werkdagen. Hierop hebben wij helaas geen invloed. Is je pakketje na 5 werkdagen nog niet bezorgd, neem dan contact met ons op.

Levertijden Buitenland
Binnen de EU moet je rekening houden met een iets langere levertijd, in de regel is de levertijd 3 tot 5 werkdagen. Je pakketje kan sneller aankomen, maar het kan ook iets langer duren. Mocht je ongerust zijn over je levering dan kun je altijd even contact met ons opnemen.

Wat zijn de verzendkosten?
Kiddycloset draagt zorg voor een kost efficiënte bezorging. Waar mogelijk wordt de bestelling als brievenbuspost verstuurd via Post NL (binnen Nederland), je hoeft dus niet thuis te blijven voor ontvangst van het pakje. Als je bestelling meerdere artikelen bevat, of buiten Nederland bezorgd wordt, dan wordt de bestelling als pakket verstuurd via Post NL met een track en trace code.


Nederland:
Binnen Nederland is verzending bij een bestelling vanaf € 50,- gratis. Tot dit bedrag betaal je een bijdrage van € 4.95.


België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Polen:
Verzending is € 9.95 per bestelling.

Andere vragen of suggesties?
Stuur ons je vraag of suggestie per e-mail naar info@kiddycloset.com of bel ons op 0612345678 (bereikbaar tussen 09.30 - 17.00 maandag t/m vrijdag), wij horen graag van je.

Hoe kan ik mijn gegevens inzien of veranderen?
Je kunt altijd je gegevens inzien, corrigeren of verwijderen. Er zijn twee manieren om je gegevens in te zien of te veranderen, je kunt dit zelf doen door in te loggen in je account; klik rechts boven op een webpagina van Kiddycloset op “Inloggen” en volg de instructies. Of je kunt ook direct contact met ons opnemen zodat wij de gegevens voor je veranderen, stuur een email naar onze klantenservice: info@kiddycloset.com met je verzoek en wij maken de veranderingen zo spoedig mogelijk in orde. Lees ons privacy beleid voor een uitgebreide uitleg over verwerking van persoonsgegevens. Gegevens die betrekking hebben op aankopen die je gedaan hebt moet Kiddycloset wettelijk bewaren, wij bewaren alleen de noodzakelijk wettelijk verplichte data. Heb je vragen over het bovenstaande neem contact op via info@ Kiddycloset.nl of bel 0612345678

Hoe kan ik betalen?
Indien je producten in de shopping bag gedaan hebt en op “Bestelling Afronden” klikt, dan zie je een menu met verzendmethode en betalingsopties, klik op de verzendmethode en betaalmethode die je voorkeur heeft en volg de instructies. Je kunt betalen met iDeal, of achteraf betalen met AfterPay. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht ongeacht de betaalmethode.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Als je de betaling niet kunt afronden en een fout melding krijgt, wordt dit meestal veroorzaakt door een storing bij de betalingsprovider. Kiddycloset heeft, vanwege privacy wetgeving, geen inzage in dit betalingsproces. Als je je bestelling alsnog wilt afronden dan kunt je voor een andere betaalmethode kiezen, of de betaling via een bankoverschrijving voldoen. Op de factuur die je via de email ontvangt zie je Kiddycloset’s bankgegevens, vermeld wel even je order- of factuurnummer bij de betaling. Als je een betaling vanuit het buitenland maakt, controleer dan of de betaalinstellingen bij je bank internationale transacties toestaan.

Zodra wij de betaling ontvangen hebben maken wij je bestelling in orde.